Er kan altijd iets kapot gaan in uw woning. Wij komen graag bij u langs om een reparatie uit te voeren. Hieronder vindt u hoe u een reparatieverzoek kunt melden en voor welk klein onderhoud u zelf verantwoordelijk bent. Aanvullend kunt u ook een service-abonnement afsluiten. Meer informatie vind u op: https://www.wst-nieuwkoop.nl/ik-huur/service-abonnement/
Onderaan de pagina vindt u telefoonnummers voor storingen die te maken hebben met centrale verwarming.
U kunt uw reparatieverzoek op twee manieren melden:
U kunt zelf aangeven welke dagen uw voorkeur hebben voor een afspraak. Onze eigen vakkracht of een aannemer komt bij u langs om de reparatie uit te voeren. Binnen twee werkdagen na de melding nemen wij contact met u op.
Voor spoedeisende reparaties (bijvoorbeeld na brand of ernstige lekkage) kunt u ons ook buiten kantooruren bereiken op 0172-525100. U wordt doorverbonden met onze boodschappendienst. Zij schakelen het juiste bedrijf in om u te helpen.
Hiernaast ziet u wie u in dat geval kan bellen:
In het onderhouds ABC kunt u precies zien welke reparaties wij uitvoeren en welke u zelf doet. Deze kleine reparaties betaalt u zelf.
Niet iedereen is even handig, of soms is het gewoon makkelijker om ook de kleine klusjes door iemand anders te laten doen. Hiervoor hebben wij ons serviceabonnement. Hier leest u daar meer over.