Zoeken
 Zoeken
Projectleider GO bij WSN
Nieuws_AfbeeldingWij zoeken iemand voor een dienstverband van 24 uur per week. Dit is goed te combineren met zzp’ werkzaamheden.

Lees hier de ervaringen van Ted, interim projectleider groot onderhoud bij WSN:

1. Beschrijf eens een dag uit het leven van de projectleider bij WSN.
Je begint de dag met, onder het genot van lekkere koffie, bijpraten met de collega’s. De lopende zaken bespreken en eventuele meldingen van de huurders of andere bijzonderheden. Vervolgens bel je met de aannemer over de voorbereidingen van de bewonersavond. De bewonersbrochure krijgt vorm en het theater is gereserveerd. De planning is gereed en de gemeente is op de hoogte van de komende werkzaamheden.
Tussendoor krijg je adviesvragen van collega’s. Meedenken over de huidige processen. Kan dit anders? Waar zit de eventuele verbetering? Tegelijkertijd informeer je dan je collega’s over jouw lopende projecten.

Tijd voor de voorbereiding van een nieuw komend project. Je zoekt digitaal gegevens op over het complex en gaat bij collega’s navragen wat zij hier over weten. De werkomschrijving krijgt vorm en je verwerkt dit in een faseverslag om het MT en RvC te informeren.

In de middag naar buiten om een werk in uitvoering te bekijken. Er worden keukens, badkamers en toiletten vervangen. Samen met de projectopzichter en de uitvoerder loop je langs diverse woningen, praat met huurders en controleert de kwaliteit. Je bespreekt de voortgang en planning en verwerkt dit in een bouwverslag. Hiermee informeer je jouw collega’s.

Terug op kantoor breng je de Manager Wonen op de hoogte van de voortgang van de diverse projecten en onderzoek je samen de mogelijkheden tot verbeteringen binnen de processen.

Nog even de laatste email lezen en antwoorden. Daarna fluitend naar huis. Wat is het toch een heerlijk dynamische baan.

2. Met wat voor soort projecten ben je bezig?
De projecten variëren van het vervangen van binnen pakketten (keukens, badkamers en toiletten), het renoveren/verduurzamen van woningen tot het schrijven van verbetervoorstellen en het adviseren en ondersteunen van de collega’s Wonen.

3. Hoe zou je de werksfeer en je collega’s omschrijven?
Iedereen is erg behulpzaam en zijn goed in wat ze doen. Ze staan open voor feedback en geven het ook aan jou. De sfeer is ontspannen en gezellig. 

4. Op welke manier wordt er op jou beroep gedaan, waaraan voel jij je meerwaarde?
Vooral de adviesvragen voelen als erkenning. Als collega’s gebruik maken van mijn kennis en ervaring voel ik mij gewaardeerd. Daarnaast kan ik hen ondersteunen door een goede communicatie en administratie over de projecten, zowel intern als extern. Ik ervaar dat een juiste en tijdige communicatie en informatieverstrekking over de lopende projecten de collega’s erg helpt in hun werk.

Hebben wij je interesse gewekt en wil je eerst je werkplek zien en toekomstige collega’s ontmoeten? Een kop koffie komen drinken kan altijd. Neem dan contact op met Philipe van
Van Hezik Werving & Selectie - Interim dan maakt hij direct tijd voor je.  Ook over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met Philipe op 0643495666 of info@vanhezikenpartners.nl.
Reparatie


Reparatieverzoek

Heeft u een reparatieverzoek, dan kunt u dat hier doorgeven

 

E-mail 

Bent u huurder en is uw e-mailadres nog niet bij ons bekend? Dan kunt u dat hieronder aan ons doorgeven.

*
*
*