Zoeken
 Zoeken
Dienstverlening WSN tijdens Corona
Nieuws_AfbeeldingAls organisatie volgen wij de landelijke richtlijnen van het RIVM. De laatste maatregelen die het RIVM en overheid hebben gedeeld hebben gevolgen voor de inzetbaarheid van onze medewerkers. Er is een verzoek gedaan om zoveel mogelijk thuis te werken of thuis te blijven als men één of meerdere klachten heeft (hoesten, keelpijn, verkouden en/of koorts).

Toch doen wij er alles aan om de dienstverlening naar u zo goed mogelijk te blijven uitvoeren. Ook zetten wij ons in om verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te beperken. Voor uw en onze gezondheid nemen we daarom de volgende maatregelen:

Vragen graag per telefoon of mail
Wij vragen u uw vraag naar ons te mailen via balie@wst-nieuwkoop.nl  of telefonisch uw vraag te stellen via 0172-525100.
Onze balie is tijdelijk gesloten!

Reparatieverzoeken
Huisbezoeken doen wij alleen wanneer dit dringend is. Heeft u een afspraak met iemand van WSN? Dan stellen wij vooraf een aantal vragen over de gezondheid van u en uw medebewoners. Wij kunnen in dat geval besluiten tot uitstel van de afspraak of het reparatieverzoek. Zijn er geen risico’s, dan komen we uiteraard bij u langs.
Aannemers die reparaties of werkzaamheden uitvoeren voor WSN volgen dezelfde richtlijn.
We geven geen handen en houden afstand.

Huurcontracten
De huuropzeggingen en het aanbod van woningen gaat allebei digitaal en ook het tekenen van huurcontracten loopt gewoon door.

Wij vragen u om uw begrip en medewerking.
Reparatie


Reparatieverzoek

Heeft u een reparatieverzoek, dan kunt u dat hier doorgeven

 

E-mail 

Bent u huurder en is uw e-mailadres nog niet bij ons bekend? Dan kunt u dat hieronder aan ons doorgeven.

*
*
*