Dienstverlening WSN tijdens Corona |
![]() Toch doen wij er alles aan om de dienstverlening naar u zo goed mogelijk te blijven uitvoeren. Ook zetten wij ons in om verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te beperken. Voor uw en onze gezondheid nemen we daarom de volgende maatregelen: Vragen graag per telefoon of mail Wij vragen u uw vraag naar ons te mailen via balie@wst-nieuwkoop.nl of telefonisch uw vraag te stellen via 0172-525100. Onze balie is tijdelijk gesloten! Reparatieverzoeken Huisbezoeken doen wij alleen wanneer dit dringend is. Heeft u een afspraak met iemand van WSN? Dan stellen wij vooraf een aantal vragen over de gezondheid van u en uw medebewoners. Wij kunnen in dat geval besluiten tot uitstel van de afspraak of het reparatieverzoek. Zijn er geen risico’s, dan komen we uiteraard bij u langs. Aannemers die reparaties of werkzaamheden uitvoeren voor WSN volgen dezelfde richtlijn. We geven geen handen en houden afstand. Huurcontracten De huuropzeggingen en het aanbod van woningen gaat allebei digitaal en ook het tekenen van huurcontracten loopt gewoon door. Wij vragen u om uw begrip en medewerking. |
Zoeken
