Op deze pagina vindt u waar wij als organisatie voor staan.
Tevreden huurders in een vitaal Nieuwkoop, nu en in de toekomst.
Wij zien het als onze taak te blijven zorgen voor beschikbare en betaalbare woningen. Er ligt ook een grote duurzaamheidsopgave voor de maatschappij, maar dat mag niet ten koste gaan van de betaalbaarheid. Wij moeten oog hebben voor de lokale situatie en de menselijke maat hierin. Vanuit deze maatschappelijke opgaven is onze missie geformuleerd. Wij willen dit niet alleen voor onze huidige huurders doen, maar ook voor de toekomstige huurders.
Wij willen onze missie bereiken door goede dienstverlening, dichtbij onze huurders staan, zorgen voor voldoende, betaalbare, kwalitatief goede en beschikbare woningen. Zeker voor jongeren, jonge gezinnen en senioren.
Voor de komende jaren hebben wij zes strategieën uitgezet om dit vorm te geven:
Meer informatie over deze strategieën? Lees ons Ondernemingsplan 2024-2028
. Hierin beschrijven wij specifieker wat onze plannen zijn.
Onze kernwaarden zijn:
Zo willen wij ons werk doen en zo willen bij onze huurders en woningzoekenden bekend staan.
Woningstichting Nieuwkoop vindt een goede klanttevredenheid erg belangrijk. Wij staan graag dichtbij onze huurders en onze huurders staan dichtbij ons. Wij kennen onze huurders en onze huurders kennen ons. We willen graag weten of onze klanten tevreden zijn en of dat zo blijft. Daarom meten wij elk kwartaal onze klanttevredenheid. Deze is in een aantal jaren van een 7,3 naar een 7,9 gegaan in 2021. Graag willen wij minimaal een 8 halen in onze klanttevredenheid.
In 2021 hebben wij bij onze huurders getoetst wat zij belangrijk vinden. Hieruit is onze nieuwe klantvisie en zijn onze nieuwe klantwaarden ontstaan. Wij willen graag dat de klant ons herkent in deze waarden.
Onze klantwaarden zijn:
Wij hopen dat u ons daarin herkent en horen het graag als wij iets beter kunnen doen als dat niet zo is!