Zoeken
 Zoeken

Reparatieverzoek


Wanneer er iets stuk gaat in uw woning, laat het ons dan spoedig weten. Onze eigen vakkracht of een aannemer komt langs om de reparatie uit te voeren. Vergeet u niet uw telefoonnummer te vermelden. U kunt ook aangeven welke dagen uw voorkeur hebben voor een afspraak. WSN of de geselecteerde aannemer neemt binnen twee werkdagen na de melding contact met u op.

U kunt uw reparatieverzoek op de volgende manieren melden;

• Via het reparatieformulier
• Telefonisch op 0172-525100

Voor spoedeisende reparaties (bijvoorbeeld brand of ernstige lekkage) kunt u ons ook buiten kantooruren, 7 dagen per week, bereiken op ons reguliere telefoonnummer 0172-525100. Buiten kantooruren wordt u dan automatisch doorverbonden met onze boodschappendienst. Deze boodschappendienst schakelt op basis van uw melding het juiste bedrijf in om u te helpen.

Wat moet u zelf doen?
In het onderhouds ABC kunt u per onderwerp precies nagaan welk onderhoud door WSN wordt gedaan en wat u zelf moet doen. Zo zijn kleine reparaties zoals bijvoorbeeld het bijstellen van keukendeurtjes voor kosten van de huurder. Mocht u ook dit soort klusjes door de woningstichting willen laten uitvoeren, dan kunt u een serviceabonnement afsluiten. U betaalt dan € 4,35 per maand en kunt ons dan bellen voor alle klusjes, die in het onderhouds ABC onder de kolom serviceabonnement staan. U sluit een serviceabonnement af voor 1 jaar. Het abonnement wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd. Met een maand opzegtermijn kunt u het serviceabonnement te allen tijde weer beëindigen.
Reparatie


Reparatieverzoek

Heeft u een reparatieverzoek, dan kunt u dat hier doorgeven

 

E-mail 

Bent u huurder en is uw e-mailadres nog niet bij ons bekend? Dan kunt u dat hieronder aan ons doorgeven.

*
*
*